søndag den 3. april 2016

Sally og Sigurd

Lige et par væsner til min " Det Bedstes kuffert". Jeg begiver mig sjældent af med at hækle figurer, da jeg synes, det er et værre pillearbejde. Men flamingoen Sally fra Maries ideer nr. 1 januar- april 2016 kunne jeg altså ikke stå for, og hun fik lige følgeskab af Sigurd. Har du lyst at hækle en, så vær obs. på, at der er fejl i opskriften. Jeg har skrevet til magasinet og gjort opmærksom på det. Fejlen er i vingeopskriften. Der er byttet om på farverne, så man skal starte med sort og skifte til rosa. Opskriften angiver omvendt.  Man starter med vingespids i sort, og hækler opad i rosa


Farven er "flamingorosa", og ikke lyserød. Det  øverste billede er tættest på den ægte vare. 


Som fyld har jeg købt billige puder i Ikea. Fiberfyldet er dejlig blødt.

#crochet flamingo #Flamingo häkeln #flamingo hæklet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar