torsdag den 31. marts 2016

Tobenet kanin

Første overraskelse i min Det ´ Bedstes kuffert er en kanin med rasler i. Det er foreløbig blevet til tre kaniner, der ligger i kufferten. Der er hæklet med Grønhøj blød bomuld.
Skal man mon vælge den grønne eller den blå? Eller kommer der en i tøsefarver? Jeg faldt over den tobenede kanin på denne blog. Total ideel til bomuldsgarnresterne. Min restebeholdning er stærkt reduceret, der er kun lige en bundskraber tilovers. Herligt.


Det er faktisk længe siden, kaninerne blev hæklet, men jeg har i en månedstid ventet på pakke fra Ebay, hvor jeg fandt disse rasler.


De måler 3 cm i diameter. Skal du finde dem, skal du søge under toy rattle box. Jeg gav ca 25 kroner for 50 stk.  Nu er de hæklet med ind i kaninerne, der rasler herligt.


#Bunny crochet #Kaninchen gehäkelt #hæklet tobenet kanin


Ingen kommentarer:

Send en kommentar