torsdag den 4. februar 2016

Knap - så langt så godt


Inden jeg væltede på cykel, var jeg godt igang med at forberede valgfag for sidste halvdel af dette skoleår. Jeg har haft et halvt år i billedkunstlokalet, og planen var så det sidste halve år i håndarbejde. Jeg har det bedst med at have afprøvet ideer, inden jeg kaster andre ud i opgaver. En af mine ideer til 7.-8. klasses pigerne er armbånd i knapper.


Knapperne afstemmes i en eller to farver. Her er det sorte, iblandet perlemors- og metalknapper. Den lette version er at sy knapperne på et stykke bredt elastik. Jeg valgte at sy et stabilt bånd af cowboystof, hvorpå jeg syede knapperne fast i et godt lag. Der er gået ca. 70 knapper til mit armbånd, der måler 20 x 3 cm. Andre forslag til dekoration kunne være perler.


Armbåndet lukkes af en trense, der lukker om en knap.

#bracelet buttons #Armband Knöpfe #armbånd knapper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar