torsdag den 25. december 2014

De listige gaver

I familien er der en god flok tøser, store som små, der alle skal have julegaver. I år kom jeg lidt let om ved det. På nettet fandt jeg en webshop, Mille Kunst. Her gik jeg amok i creoler ørenringe, perler, blomster og stjerner. Hver enkelt fik specialdesignet deres egne ørenringe ud fra deres yndlingsfarver.

Herlighederne kom med posten, og var smukt pakket ind med lædersnører.





Og her er indholdet:


Creoler i sølv og oxyderede: PS Bemærk lige mit kælenavn står på de små pakker; Dot:-)


Matte stjerner, store såvel som små:



De glaserede stjerner:


Glaserede blomster:


Som noget nyt; gunmetal blomster og perler:



Så var det ellers bare at gå igang med at fordele farver og former; lige efter modtagerens ønske. Glæder mig til at høre deres mening om gaverne, for de aner virkeligt intet om, hvad jeg skulle bruge yndlingsfarver og former til.

Marie er til douce og naturfarver:


Mette er til mange forskellige farver:


Mathilde er til blå og pink:


Kathrine er også til blå og pink. De er søstre, så deres gaver er ikke identiske, men måske finder de ud af at låne af hinanden:


Trine er vild med lilla og blå:


Amalie holder af blå, lilla og orange:


Min svigerdatter, Sanne, fik intet valg. Hun blev ikke spurgt, men skal også have ørenringe. Hendes farver er valgt ud fra, hvilken farve tøj hun for det meste går i, så hun fik pink,lavendel, coral som udgangspunkt.


I år var det faktisk ikke mig, der skulle give gave til min søster Helle- vi skiftes til at give hinanden - men af underlige årsager så er jeg kommet en fødselsdagsgave bagud, så haps her er fødseldagsgaven til hende. Hun er til støvede grønne nuancer, så oliven, grøn og turkis blev hendes farver. Hendes creol er anderledes, den er oxyderet og med en swarovski krystal.


Som rosinen i pølseenden er der lige mig selv, der lige kom til at give sig selv en xtra julegave. Jeg er ikke til de skrappe farver, så her er lime, oliven, azur, sort, khaki, lavendel og pudderblå. Jeg valgte også en oxyderet creol med en klar swarovski, som jo er min favoritsten fra det herlige bjergland Østrig.

Jeg håber gaverne faldt i god jord. Iøvrigt fik alle et par gunmetal perler og et sæt gunmetal blomster som basis. Ideen med en gave, der er foranderlig, tiltaler mig meget. Der er kreativitet og innovation indbygget, humør og tøjvalg kan inspirere modtageren til nye kombinationer, så Rosgaard; du kan vist godt være tilfreds med dig selv.

#creoler # Mille Kunst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar