mandag den 28. juli 2014

Garage/værksted/udhusoprydning

Så er det hverdag igen ovenpå en skøn ferie, og hvad er skønnere end at kaste sig over en gang oprydning? Vi er ved at renovere de udendørs faciliteter, så en god og grundig sortering og oprydning er vist påkrævet. Der dukker mange sjove ting op, noget man har gemt og glemt, den første fiskestang, årerne til gummibåden, stenslibemaskinen med halvfærdige sten. Og det der med at smide noget ud, det går vist ikke så godt. Vejret er skønt, og varmt, og min stokrose blomstrer.


Dagen går med arbejdet, men det bliver dog også til en cykeltur på min nye mountainbike. De 22 km, der normalt tilbagelægges på 1 time og 10-15 minutter, klares på 1 time og 13 sekunder. Kæden hopper af, men det klares også. Jeg køre med 24 gear, så det er en ren kunst at finde ud af det. Men men det skal jeg nu nok komme efter.
Da aften er nået, så har jeg faktisk - ifølge min Garmin vivo fit- tilbagelagt 8,43 km med at rende ud og ind af garagen, Forunderligt, så bare se at komme igang, få lidt motion. 


Når oprydningen er overstået, så må jeg hellere komme igang med min rejsedagbog over den skønne ferie, jeg lige har tilbragt med hele familien i "vores andet fædreland Østrig". 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar